2016. április 24., vasárnap

Eső, szél, lazsálás

Viharos napunk volt, ilyenkor a kutyás sem zavarják ki az utcára. 

Én persze kimentem. Először Danival a közeli pékségbe, fokhagymás kenyérért venni a reggelihez, aztán délután a sarki kisboltba Sophie-val ezt-azt vásárolni (pl. krumplit két darabos, tálcás kiszerelésben!), mert vacsorát ígértem a társaságnak. Csirketorta volt krumplipürével, és persze hagymalevessel. Az itteni hagymának egész más az íze. Sokkal édesebb. Úgyhogy a leves is teljesen más ízű lett, de azért remek kritikát kapott. Sophie különösen leveses, ő értékelte a legjobban.

A desszert meg vörösbabos rizspuding volt. A vörösbab édes ízű, és mindenféle desszertekhez használják, a rizs pedig a tejberizshez volt hasonló, csak éppen simán cukros vízben főzték (mert ezt már nem én készítettem persze.) Ugyan ezt már nem én főztem, a boltból hoztuk, itthon csak megmelegítettük egy kicsit a mikróban. De így is növelte a fogások számát. A kínaiaknak nem is igazi egy étkezés, ha nincs legalább 7-8 fogás az asztalon. De hát ez a vacsora úgyis inkább magyar volt.


Amikor éppen nem főzőcskéztem, akkor a fényképeket válogattam és rendeztem, hogy végre napra kész legyek a bloggal. Estére már egész jól is álltam, úgyhogy én is átpártoltam a Dani-képeket nézegető csoportba. A régi fényképeit válogatja, és persze haladt is, amíg el nem kezdtünk csoportosulni körülötte. Viszont így meg azzal szórakozott, hogy újra végigélte velünk néhány remek utazását :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése