2011. április 3., vasárnap

Készülődés

 

Megszerkesztettem és megjelenésre kész állapotba hoztam másfél hónapnyi cikket. Közben örömmel vettem minden fordítást, ami majd a jövő hónapi költségvetésemet is egyensúlyban tartja. (Még az utolsó napon is jött egy sürgős munka.)
A csomagolás egy kis fejtöréssel járt, mert az volt a kérés, hogy minél kevesebb holmit vigyek, mivel az autó kapacitása véges. Ugyanakkor készüljek hóesésre és 25 fokra is, legyen nálam bakancs és hálózsák…
Végül 19 kilóba belefért minden, még a vendéglátóknak, ajándéknak szánt három üveg bor (és a lánykáknak meglepetésként vitt aszalt alma J) is.
Utolsó pillanatban felmondta a szolgálatot a mobiltelefonon, úgyhogy gyorsan vettem egy újat – mert a technikai felszerelés (mobil és laptop) az én hatáskörömbe került.
És a legutolsó pillanatban – „hab a tortán” - kaptam a hírt, hogy a webszerkesztői munkámról, pénzhiány miatt, sajnos, köszönettel lemondanak L Több szempontból is sajnálom a dolgot. Még szerencse, hogy az elkövetkező hónap rengeteg klassz dologgal kecsegtet. A „valós” élet dolgaival meg majd ráérek azután foglalkozni.
Ma megyek Pestre.  Remélem, Dani már megvette a bőröndöt, amivel utazom (egyenlőre még két sporttáskában tartózkodnak a cuccok). A vasárnap a készülődés napja – hétfőn reggel indulás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése