2011. április 3., vasárnap

Szervezés

 

Férfiasan bevallom, gyakorlatilag a teljes munkát Zsuzsára hagytam. A fordítói feladatok hirtelen megugrott mennyiségben érkeztek, és egy hónapnyi cikkel az általam szerkesztett weboldalon is előre kellett dolgoznom - mivel azt határozottan tudtam, hogy ezen az utamon nem akarok munkával foglalkozni. (Legutóbb New Yorkban és Barcelonában is nappal várost néztem, reggel-este meg dolgoztam. Ott összeegyeztethető volt a kétféle tevékenység; de ez a kalandtúra most teljes embert kíván.)
Zsuzsa lelkesen vetette magát a szervezésbe. Összeállította az útitervet, költségeket számolt, hálózsákokat és sátrat szerzett be, Servas vendégfogadókkal levelezett.
És persze az autó, mint kulcsfontosságú eszköz. Először úgy volt, hogy kapunk egyet kölcsön, de végül ez mégsem jött össze, így vettek egyet, amit az út után aztán megint eladnak. (Ha szerencsénk van, ez különösebb veszteség nélkül megoldható.) Szerencsés véletlen folytán Gábor egyik kollégája éppen eladni készült szüleitől örökölt, jó karban lévő kocsiját, és valószínűleg nem vettek zsákbamacskát. Hármunk közül Juni az egyetlen férfi, s mivel ő is még csak három éves, hát autószerelésben nem igen számíthatnánk rá J
Az én tevékenységem nagyjából kimerült abban, hogy megvettem a repülőjegyemet, és rábólintottam olyan nagy horderejű kérdésekre, hogy megalszunk-e az autóban, vagy minden éjjel sátrazni akarunk, kaktuszokkal vagy dinoszaurusz csontokkal megtűzdelt nemzeti parkot  válasszunk-e (MINDEN egyszerűen nem fér bele!), béreljük vagy vegyük az autót.

Zsuzsa hűségesen tudósított minden újabb fejleményről. Arról is, amikor összeismerkedett egy argentin hölggyel, aki szintén nagy érdeklődést tanúsított az út iránt, s egy rövid ideig úgy volt, hogy csatlakozik is hozzánk. Aztán arról is, amikor meglátta az összeállított útitervet, a természet-gyaloglás-természet-gyaloglás-gyaloglás semmi város program olvastán villámgyorsan elállt a szándékától. Így aztán maradt az eredeti felállás: Juni, Zsuzsa meg én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése